.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب یک مدیرفاسددرپتروشیمی شازند

شرکت پتروشیمی شازند از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری بانک ملی، یکی از بزرگترین طرح های زیربنایی و مهم کشور است که با ظرفیت سالانه یک و نیم میلیون تن انواع محصولات شیمیایی از سال 1372 وارد مدار تولید شده است.

براساس گزارش بولتن نیوز، این مجموعه عظیم و استراتژیک کشور که محصولات استراتژیک شیمیایی، پلیمری، لاستیک و پلاستیک را تولید می کند، توسط مدیری اداره می شود که متهم به قاچاق، تبانی در معاملات، همراهی تعدادی از مدیران زیرمجموعه اش با عوامل فتنه و... شده است.

این گزارش می افزاید: آقای م- ب مدیرعامل شرکت پتروشیمی اراک به علت تبانی در معاملات، در دادسرای عمومی و انقلاب شهر ری پرونده دارد. این پرونده مربوط به زمان مدیریت ایشان در شرکت نفت بهران بوده که با دخالت های مستقیم خود معاملات را سفارشی انجام می داد.

براساس این گزارش، آقای م- ب در گذشته مدیرعاملی شرکت ایرانول را نیزعهده دار بود که در آن مقطع پرونده دیگری به اتهام مشارکت وی درقاچاق، در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

وی با حضور خود در پتروشیمی شازند، به عنوان مجموعه عظیم صنعتی و اقتصادی کشور، به همکاری با مدیرانی متهم است که در جریان فتنه سال 88 دستگیر و روانه زندان شده اند و این افراد از جمله معتمدین و وابستگان فکری و عقیدتی ایشان بودند.

شرکت پتروشیمی شازند در حال حاضر گردش مالی بالایی در یکی از بخش های مهم صنعت کشور دارد اما به خدمت گرفتن مدیرانی این چنینی و با این همه سابقه و پرونده، به صلاح نظام و مجموعه های فعال و سود ده صنعتی نیست وضروری است که مدیران مسوول و نظارتی کشور، عملکرد این مدیران را در شرکت های بزرگ صنعتی کشور ارزیابی کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.